środa, 7 października 2015

Libster Blog Awards

AAAAAA!!! Zostałam nominowana do LBA i tak bardzo się cieszę. Bardzo dziękuję za nominację!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pytania od Ewy Tomlinson ( PS Dziękuję Ci bardzo, za nominajcię!):

1. Ile masz lat?

Mam 14 lat.


2. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?

Mam bardzo wybujałą wyobraźnie, co nie zawsze jest plusem, bo zdarza mi się zawieszać na lekcjach :). Jednak chyba najwięcej inspiracji czerpię z książek, innych fanfiction i piosenek. 

3. Co poprawia twój zły nastrój?


Głównie muzyka i pisanie. Mogę wtedy rozładować negatywne emocje i spojrzeć na wszystko bardziej racjonalnie. 

4. Oglądasz jakieś polskie seriale / filmy?


Emm, muszę się przyznać, że uwielbiam seriale takie jak "Na dobre i na złe", "M jak miłość" i tym podobne. 

5. Jaka byłaby twoja reakcja, gdybyś zobaczyła w drzwiach swojego domu, któregoś chłopaka z One Direction?


Hahaha, sama nie wiem, ale marzę o tym czasami, prawdę mówiąc. Na pewno byłby to olbrzymi szok. Nie wiem, czy w ogóle byłabym wstanie wykrztusić z siebie słowo przez pierwsze kilka minut, bo jestem w gruncie rzeczy bardzo nieśmiałą osobą. Jednak chciałabym z nim normalnie pogadać i lepiej go poznać.

6. Co lubisz w sobie najbardziej?


Jestem osobą bardzo zakompleksioną, więc naprawdę to lubię w sobie tylko oczy  i to, że jestem do bólu szczera. 

7. Żałujesz czegoś w swoim życiu, jakiejś decyzji?

Owszem, jest ich nawet wiele, ale jakby się głębiej zastanowić, to nie wiele bym zmieniła w swoim życiu. 

8. Ulubiony parring (rzeczywistość, film, książka).


Hazel i Augustus z "Gwiazd naszych wina", tak to na pewno. I oczywiście nasz Liam i Sophie, bardzo im kibicuję. 

9. Masz rodzeństwo?


Mam młodszą siostrę.

10. Jak widzisz siebie za kilka lat?


Nie wiem, nie zastawiałam się nad tym. Jednak wiem, że chciałabym polecieć po studiach do Londynu i tam zamieszkać. 

11. Odpowiedz, jak to się stało, że jesteś Directioner?

Cóż, mogę powiedzieć, że zaraziłam się od moich przyjaciółek, które potem trochę przystopowały z tym fandomem. Wyglądało to tak, że na początku byłam negatywnie nastawiona do tych chłopaków, ale potem,na początku 2013 roku, spróbowałam obejrzeć jeden teledysk, potem drugi, a potem już szybko poszło.  Teraz nie wyobrażam sobie życia bez nich i naprawdę mam nadzieję, że po przerwie w  2016, wrócą do nas. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja nominuję:

http://saveyoutonight-louistommo.blogspot.com
http://i-have-you-near-me-niallhoranff.blogspot.com
http://seguel-perdu.blogspot.com
http://diaries-memories-zayn-malik-ff.blogspot.com

Pytania znajdziecie w zakładce LBA/Nominajcę.

4 komentarze:

  1. Z tego co wiem, do LBA nie można nominować bloga, który nominował twój.
    Mimo to, jest mi miło i bardzo dziękuję:)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę powiedziawszy to moje pierwsze LBA, więc przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń