sobota, 21 listopada 2015

Zawieszam!

Nie chcę tego robić, ale niestety muszę. Zakładając bloga miałam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie, ale jednak zawiodłam i was i samą siebie. Nie chodzi o to, że nie mam pomysłu na dalszą realizację opowiadania, o nie! Pomysłów mam pełno, ale najzwyczajniej brak mi czasu. Mam teraz straszny zapierdziel w szkole i po prostu nie wyrabiam. Jak wychodzę rano, wracam dopiero wieczorem. Do tego dochodzą jeszcze sprawdziany, których jest tyle, że szkoda gadać. Nie wiem, wściekli się ci nauczyciele, czy co?!

Po za tym nawet jeśli znajduję chwilkę czasu, wieczorem, to jestem tak padnięta, że we wszystkim co napiszę jest pełno błędów, niezgodność, a nie chcę tego. Chcę, żeby te rozdziały były naprawdę dobre, ale żeby były dobre muszę mieć czas i siły. Mam nadzieje, że mi to wybaczycie i wrócicie do mnie tu za jakiś czas. Jak na razie żaden rozdział nie pojawi się na pewno do 6 grudnia, a cała reszta jest jednym, wielkim znakiem zapytania.

Chcę jednak, żebyście wiedzieli, że bardzo was kocham. Nawet jeśli nie skomentujecie rozdziału (co ostatnio zdarza się dość często) to i tak jesteście dla mnie cholernie ważni i zdaję sobie sprawę, że pewnie teraz większość z was odejdzie i nie będzie kontynuowała czytania The Shadow of Your Heart, ale ja też jestem człowiekiem i mam prawo do chwili słabości.

Mam nadzieję, że to zrozumiecie.

Wiec... do następnego!

3 komentarze:

  1. Trochę szkoda, ale rozumiem Cię bo sama mam straszny zapierdziel bo nauczyciele prztpomnieli sobie ze ocen nie maja. Mam nadzieje, ze w czasie przerwy świątecznej cos się pojawi, a moze nawet wcześniej bo opowiadanie jest jednym z lepszych które czytam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhg...głupia szkoła...strasznie mi smutno, że nic nie będzie, ale cię rozumiem bo u mnie to samo, więc się nie przejmuj. Będziemy czekać ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na następny :* To opowiadanie jest fantastyczne ^^ Do następnego <3

    OdpowiedzUsuń